Wydział Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu zaprasza na wyjątkowe szkolenie skierowane do rodziców i opiekunów dzieci, zatytułowane „Dziecko w sieci – Odpowiedzialny Rodzic, Bezpieczne Dziecko”, które zostało objęte patronatem honorowym Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Celem wydarzenia jest zwiększenie świadomości dorosłych na temat zagrożeń cyfrowego świata, z którymi mogą zetknąć się ich dzieci, a także przekazanie praktycznych narzędzi do ochrony najmłodszych.

plakat I

plakat II

Data: 10 czerwca 2025 r.

Godzina: 17:00–19:30

Miejsce: Wydział Nauk Ekonomicznych, Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, Aleje Wolności 38

 

Szkolenie podzielone jest na sześć modułów tematycznych, obejmujących m.in.:

  • podstawy prawne ochrony dziecka w sieci,
  • najczęstsze cyberzagrożenia i zjawiska takie jak cyberprzemoc czy troll parenting,
  • dylematy związane z korzystaniem przez dzieci z telefonów i Internetu,
  • sposoby komunikacji w rodzinie w kontekście publikowania treści z udziałem dzieci,
  • roszczenia i działania możliwe po naruszeniu praw dziecka,
  • rozwój społeczny i zagrożenia płynące z aktywności dzieci w mediach społecznościowych.

Prowadzący szkolenie:

Pan Paweł Malinowski – prawnik, specjalista z zakresu ochrony danych osobowych, wykładowca akademicki.

Gość specjalny:

  • dr Elżbieta Cygnar – Wicedyrektor Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Nowym Sączu, wykładowca akademicki, która poprowadzi Moduł VI, opracowany merytorycznie we współpracy z mgr Romanem Kurzeją, wykładowcą akademickim.
  • Ilona Kronenberger – Dyrektor Wydziału Edukacji i Wychowania Urzędu Miasta Nowego Sącza.

Na czas szkolenia zapewniamy profesjonalną opiekę i animacje dla dzieci, aby rodzice mogli w pełni skupić się na udziale w wydarzeniu.

Podczas szkolenia będzie możliwość skorzystania z darmowej porady psychologicznej oraz pedagogicznej!

Liczba miejsc jest ograniczona – obowiązują zapisy (do 4 czerwca 2025 r.)!

Zapisy przyjmowane są poprzez formularz dostępny po zeskanowaniu kodu QR ujawnionego na plakacie wydarzenia oraz pod adresem: https://forms.office.com/e/94Dny80JLG

Serdecznie zapraszamy do udziału!

 

Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego zatwierdził zmiany nazw dwóch kierunków studiów na Wydziale Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu. Od nowego roku akademickiego „e-Administracja” zmieni nazwę na „Administracja”, zaś „Ekonomia” na „Ekonomia i Finanse”. Ze zmianami nazw wiąże się uaktualnienie i uatrakcyjnienie programu studiów zgodnie z oczekiwaniami młodych ludzi oraz lokalnego (i nie tylko) rynku pracy. 

Konferencja WNE 001

Od przyszłego roku akademickiego (rekrutacja rusza już 9 czerwca) Wydział Nauk Ekonomicznych wprowadził zmiany w nauczaniu dwóch z trzech kierunków I stopnia. 

- Otwieramy nowy rozdział, patrząc w przyszłość z energią, odwagą i konkretnym planem. Z ogromną radością informuję, że Minister Nauki i Szkolnictwa Wyższego zatwierdził zmiany nazw naszych dwóch kierunków studiów: „e-Administracja” to teraz „Administracja”, natomiast „Ekonomia” to teraz „Ekonomia i Finanse”. Za tymi decyzjami kryje się coś znacznie więcej niż tylko zmiana nazwy. To wyraz naszej strategii, naszego myślenia o tym, jaką ofertę chcemy kierować do młodych ludzi, którzy szukają kierunku nowoczesnego, konkretnego i praktycznego – informuje dr Aneta Oleksy-Gębczyk, Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.

- Dziś budujemy ofertę edukacyjną szytą na miarę regionu i jego potrzeb, ale jednocześnie otwartą na to, co dzieje się w gospodarce, administracji, w świecie nowoczesnych kompetencji. Chcemy dać młodym ludziom z Nowego Sącza i całej Małopolski realną alternatywę: uczelnię, na której mogą zdobyć wiedzę, którą da się wykorzystać tu, na miejscu, w pracy, w rozwoju, w życiu zawodowym – dodaje dr Aneta Oleksy-Gębczyk.

Administracja

Zmiany w programie studiów na kierunku Administracja (wcześniej e-Administracja) miały na celu zwiększenie bezpośrednich powiązań między oferowanymi zajęciami, a oczekiwaniami zmieniającego się dynamicznie nie tylko lokalnego, ale i krajowego rynku pracy.

- Można z pewnością stwierdzić, że w obecnym kształcie program studiów na kierunku Administracja zyskał na elastyczności poprzez wprowadzenie zmian w grupie zajęć podstawowych, kierunkowych, a także specjalizacyjnych – zaznacza dr Monika Danielska odpowiedzialna za program studiów.

W poprzednim kształcie na kierunku e-Administracja realizowano program studiów w ramach specjalności: Administracja publiczna i gospodarka nieruchomościami oraz Administracja w społeczeństwie informacyjnym. Obecnie, po wprowadzeniu zmian, oferowane będą specjalności: Administracja publiczna oraz Administracja biznesowa.

Konferencja WNE 013

 

Absolwent kierunku Administracja zdobędzie wiedzę, umiejętności oraz kompetencje z zakresu nauk społecznych, z dyscypliny nauk o polityce i administracji, nauk prawnych oraz ekonomii i finansów. W ciągu pełnego cyklu kształcenia, absolwent zostanie przygotowany do podjęcia pracy na różnorodnych stanowiskach nie tylko w administracji publicznej, ale również biznesowej, w sferze usług społecznych, w podmiotach gospodarczych, organizacjach pozarządowych, firmach doradczych i konsultingowych. Natomiast zdobyte kompetencje umożliwią Absolwentowi w dłuższej perspektywie szanse rozwoju zawodowego na stanowiskach kierowniczych i zarządczych.

- Uzyskana w ramach studiów oraz praktyki zawodowej wiedza, umiejętności i kompetencje da gwarancję fachowości oraz wysokiego profesjonalizmu i stanowić będzie podstawę właściwej adaptacji do oczekiwań pracodawcy – dodaje dr Monika Danielska.

Ekonomia i finanse

Nowa nazwa lepiej odzwierciedla treści kształcenia, które zawarte zostały w programie studiów. Każdy student zainteresowany ekonomią czy finansami znajdzie na tym kierunku coś dla siebie, ponieważ oferuje on dwie specjalności: Ekonomia menadżerska oraz Finanse i rachunkowość.

- Ekonomia menedżerska jest to nowa specjalność na kierunku Ekonomia i finanse. Ta specjalność zapewnia studentom aktualną i szeroką wiedzę na temat funkcjonowania i zarządzania organizacjami. Student ma możliwość zdobycia umiejętności w zakresie nowoczesnych technik marketingowych, badań i analizy rynku., ale też posługuje się wiedzą prawniczą niezbędną do założenia i efektywnego prowadzenia działalności gospodarczej, znając pojęcie ryzyka gospodarczego i wiedząc jak nim zarządzać – informuje dr Halina Rechul odpowiedzialna za program studiów.

Absolwenci tej specjalności mogą z powodzeniem objąć stanowiska menedżerów, kierowników w przedsiębiorstwach czy instytucjach rządowych oraz samorządowych, a także prowadzić własną działalność gospodarczą.

Grupa zajęć specjalizacyjnych z zakresu Finanse i rachunkowość pozwala na zdobycie szerokiej wiedzy z zakresu finansów i rachunkowości. Absolwent nabywa praktyczne  umiejętności w zakresie przygotowania planów finansowych, prowadzenia rachunkowości, zarządzania dokumentacją finansową. Potrafi ocenić kondycję finansową przedsiębiorstw, wykorzystując nowoczesne narzędzia informatyczne, ale też jest przygotowany do samodzielnego projektowania przedsięwzięć finansowych.

- Absolwenci tej specjalności mogą objąć stanowiska w działach finansowo-księgowych  większych i mniejszych firm oraz podmiotów sektora publicznego, a także podjąć działalność na własny rachunek - dodaje dr Halina Rechul.

Rekrutacja

Aby zostać studentem Wydziału Nauk Ekonomicznych ANS, należy przystąpić do procesu Rekrutacji, która rozpoczyna się 9 czerwca i potrwa do 23 lipca. Rekrutacja jest prowadzona w sposób elektroniczny, co wymaga założenia i aktywowania konta poprzez stronę internetową uczelni ans-ns.edu.pl i poprzez kolejne zakładki Rekrutacja – Rejestracja.

Podczas rejestracji należy uzupełnić formularz osobowy i załączyć wymagane dokumenty jak np. aktualne zdjęcie, czy świadectwo dojrzałości. Kompletne informacje na temat kolejnych kroków wymaganych na etapie rekrutacji są zamieszczone na stronie internetowej Uczelni, jak i Wydziału.

- Zachęcamy wszystkich kandydatów do zapoznania się z niniejszymi informacjami. Natomiast, gdyby pojawiły się jakieś trudności bądź dodatkowe pytania, zapraszamy do kontaktu. Na Wydziale został powołany zespół ds. rekrutacji, którego zadaniem m. in. jest wspierać naszych kandydatów w procesie rekrutacji. Na stronie znajdują się harmonogram prac zespołu, zatem we wskazanych terminach można kontaktować się osobiście, bądź telefonicznie i oczywiście przez cały czas drogą mailową – zaznacza dr Paulina Rydwańska, Prodziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych.

W ofercie Wydziału znajdują się trzy kierunki studiów pierwszego stopnia: Ekonomia i Finanse, Administracja oraz Zarządzanie, a także studia na drugim stopniu na kierunku: Ekonomika i Finanse Przedsiębiorstw. Zapraszamy!

Wydział Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu wspólnie z Fundacją Luminaria organizuje wyjątkowe, dwudniowe warsztaty pt. „Design Thinking – Wsłuchaj się. Wyobraź sobie. Zmieniaj”. Odbędą się one w dniach 17–18 czerwca 2025 r. w godz. 9:30-16:30 w budynku Wydziału.

Design Thinking Sprint  Obud swoj kreatywno

- Warsztaty te, prowadzone w duchu metody design thinking, będą okazją do twórczej refleksji, wymiany doświadczeń i wspólnego poszukiwania realnych pomysłów na pozytywne zmiany społeczne. Udział w nich może być inspirującym doświadczeniem zarówno dla pracowników dydaktycznych, jak i administracyjnych naszej Uczelni, a przede wszystkim studentów – zaznacza dr Aneta Oleksy-Gębczyk, Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademia Nauk Stosowanych w Nowym Sączu.

Udział w warsztatach jest bezpłatny. W razie pytań lub chęci zgłoszenia udziału prosimy o kontakt mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zapraszamy na XVI Festiwal Nauki w Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu, który odbędzie się 12 czerwca 2025 r. w godz. 9:00-12:00 na terenie Kampusu dydaktyczno-sportowego przy ul. Kościuszki 2 w Nowym Sączu.

Festiwal wpisał się na stałe w kalendarz Uczelni. Ma na celu propagowanie nauki, a przede wszystkim zaszczepienie u młodych ludzi pasji poznawania, tworzenia i udoskonalania świata w sposób przystępny i ciekawy. Jest to przedsięwzięcie skierowane do uczniów lokalnych szkół podstawowych i średnich oraz przedszkoli.

Program Festiwalu obejmuje liczne pokazy, prezentacje, warsztaty, gry edukacyjne i inne atrakcje, łącznie z zajęciami artystycznymi i sportowymi.

Wstęp jest wolny i nie wymaga wcześniejszych zgłoszeń.

Zapraszamy!

 

 

PROGRAM Festiwalu Nauki
pdf do pobrania

plakat strona

festiwal nauki program 2025 wersja ostateczna obrazy 0

festiwal nauki program 2025 wersja ostateczna obrazy 1

festiwal nauki program 2025 wersja ostateczna obrazy 2

 

Przewodniczący

Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia

dr hab. Jarosław Reszczyński, prof. ANS

Z A P R A S Z A

STUDENTÓW WYDZIAŁU NAUK EKONOMICZNYCH

na spotkanie

Termin spotkania: 13 maja 2025 r. (wtorek) o godz. 12.30

sala: 3.07

w trakcie spotkania przedstawiciele
Wydziałowej Komisji ds. Jakości Kształcenia
poinformują

o funkcjonowaniu Uczelnianego Systemu Zapewniania Jakości Kształcenia w Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

oraz  

będzie możliwość porozmawiania m.in. o programach studiów,  organizacji i przebiegu praktyk zawodowych i problemach występujących na Wydziale związanych z jakością kształcenia

Serdecznie zapraszamy

Wydział Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu gościł finalistów XII Wojewódzkiego Konkursu Historycznego „Mój Region – Moja Duma, Moje Miasto - Moja Duma” organizowanego przez Społeczno-Kulturalne Towarzystwo „Sądeczanin” i Fundację Sądecką.

Konkurs 023

Celem Wojewódzkiego Konkursu Historycznego „Mój Region – Moja Duma, Moje Miasto - Moja Duma” jest między innymi pogłębienie wiedzy o historii Sądecczyzny, zainteresowanie historią, bogatą tradycją, duchowym i materialnym dziedzictwem regionu, a także uczczenie pamięci o osobach wybitnych i zasłużonych dla Sądecczyzny. Pomysłodawcą konkursu jest Zygmunt Berdychowski, przewodniczący Rady Programowej Forum Ekonomicznego.

W piątek 25 kwietnia w Auli Wydziału Nauk Ekonomicznych test pisemny z wiedzy historycznej pisało ponad 120 uczestników etapu wojewódzkiego ze szkół podstawowych i średnich z Nowego Sącza i regionu. Finalistów w Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu przywitała dr Paulina Rydwańska – Prodziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych ANS.

Wydział Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu otworzył swoje progi dla uczniów szkół średnich i tegorocznych maturzystów. Wykłady, warsztaty, debata z udziałem władz Nowego Sącza, prezentacja kierunków uczelni, a nawet  Escape Room Ekonomiczny to oferta z jaką mogli się we wtorek 15 kwietnia zapoznać podczas Dnia Otwartego.

Dzień otwarty WNE

Dzień Otwarty był doskonałą okazją do zapoznania się z bogatą ofertą Wydziału Nauk Ekonomicznych oraz do zwiedzenia nowoczesnego budynku przy Al. Wolności 38 w Nowym Sączu.

Na tłumnie przybyłych gości czekał szereg przygotowanych przez wykładowców i studentów wydarzeń. Były to m.in.: Debata pt. „Sztuczna inteligencja w nauce i biznesie – rewolucja czy ryzyko?”, w której udział wzięli: Artur Bochenek – I Zastępca Prezydenta Miasta Nowego Sącza, dr Tomasz Zacłona i dr Paweł Drobny, zaś dyskusję moderował red. Wojciech Molendowicz z „Dobrego Tygodnika Sądeckiego” i portalu DTS24; wykład otwarty radcy prawnego Pawła Malinowskiego „Chroń swoje dane w sieci - bezpieczeństwo w mediach społecznościowych”; Prezentacja oferty dydaktycznej, procesu rekrutacji, stypendiów oraz programu ERASMUS+ (w tym spotkanie z koordynatorem mgr inż. Adą Szpot z InnHUB Kraków), spotkanie z Akademickim Biurem Karier; występy artystyczne; konkursy (Escape Room Ekonomiczny, Konkurs wiedzy ekonomicznej, Świat w pigułce oraz Konkurs na najlepszą relację z wydarzenia); prezentacje czterech katedr naukowych i kół naukowych, których działa tu aż siedem. To: Koło Naukowe Rozwoju Regionalnego, Koło Naukowe „Marketer”, Akademickie Turystyczne Koło Naukowe „Kuklik”, Koło Naukowe „INFerno”, Koło Naukowe Rachunkowości „Akredytywa”, Dziennikarskie Koło Naukowe oraz Koło Naukowe „e-Administracja”.

Koordynatorem Dnia Otwartego była dr inż. Iwona Gawron. Tłumnie przybyłych gości przywitały władze wydziału: Dziekan dr Aneta Oleksy-Gębczyk oraz Prodziekan dr Paulina Rydwańska, zaś podczas wydarzenia obecny był dr hab. inż. Grzegorz Przydatek, prof. ANS – Prorektor ds. Nauki i Rozwoju.

Wydział Nauk Ekonomicznych zaprasza do studiowania trzech kierunków studiów pierwszego stopnia w trybie stacjonarnym i niestacjonarnym: Ekonomia, e-Administracja i Zarządzanie oraz jednego kierunku drugiego stopnia: Ekonomika i Finanse Przedsiębiorstw. W swojej ofercie ma także studia podyplomowe na kierunku Biznes i Zarządzanie.

Studenci Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych oraz uczniowie Zespołu Szkół nr 2 im Sybiraków w Nowym Sączu mieli okazję wysłuchać wykładu pt. „Wiarygodność Finansowa – co możesz zyskać?”, który wygłosił mgr Mateusz Zając, Regionalny Dyrektor Programów Edukacji Ekonomicznej w Krakowie.

Wykad  014

W środę 9 kwietnia 2025 roku Aula Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu wypełniła się studentami kierunków ekonomicznych i uczniami z Zespołu Szkół nr 2 im Sybiraków w Nowym Sączu. Zaproszenie dr Honoraty Trzcińskiej i dr Teresy Myjak przyjął mgr Mateusz Zając, którego szerokiemu audytorium zaprezentowała dr Aneta Oleksy-Gębczyk, Dziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych.

Mateusz Zając to Regionalny Dyrektor Programów Edukacji Ekonomicznej w Krakowie, wykładowca w Programie Nowoczesne Zarządzenie Biznesem, który odpowiada za realizacje programów edukacyjnych na terenie województwa małopolskiego, śląskiego i opolskiego. Program Nowoczesne Zarządzanie Biznesem to jeden z największych programów edukacji ekonomicznej w Polsce – realizowany na podstawie porozumień podpisanych z ponad 120 uczelniami, który powstał w 2009 roku z inicjatywy Związku Banków Polskich i Biura Informacji Kredytowej, przy wsparciu i zaangażowaniu Krajowej Izby Rozliczeniowej.

W ramach Oferty Specjalnej Wydziału Nauk Ekonomicznych Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu uczniowie Zespołu Szkół nr 2 im Sybiraków w Nowym Sączu i studenci mieli okazję wysłuchać wykładu (wraz z prezentacją i filmem) pt. „Wiarygodność Finansowa – co możesz zyskać?”, który wprowadził ich w tematykę minimalizowania ryzyka kredytowego, zwiększenia bezpieczeństwa i ochrony obrotu pieniężnego oraz zapobiegania nadmiernemu zadłużeniu.

Kandydaci kierunku  „Ekonomika i finanse przedsiębiorstw” mogą ubiegać się kandydaci, którzy uzyskali dyplom ukończenia studiów:

1) przed 1 października 2019 r. na kierunku przypisanym do:

a) obszaru nauk humanistycznych – dziedziny nauk humanistycznych –dyscypliny naukowej nauk

 zarządzaniu, lub

b) obszaru nauk społecznych – dziedziny nauk ekonomicznych – dyscyplin naukowych: ekonomia lub finanse lub nauki o zarządzaniu lub towaroznawstwo, dziedzina nauk prawnych – nauki o administracji; lub

c) uzyskali tytuł magistra, inżyniera, licencjata lub równorzędny w obszarach wiedzy, dziedzinach nauki i dyscyplinach naukowych niewymienionych w

2) po 1 października 2019 r. na kierunku mieszczącym się w dyscyplinach:

a) ekonomia i finanse, geografia społeczno-ekonomiczna i gospodarka przestrzenna, nauki
 o bezpieczeństwie, nauki o komunikacji społecznej i mediach, nauki o polityce i administracji, nauki
 o zarządzaniu i jakości, nauki prawne, nauki socjologiczne, pedagogika, prawo kanoniczne, psychologia, lub

b) uzyskali tytuł magistra, inżyniera, licencjata lub równorzędny w dyscyplinach naukowych niewymienionych w lit. a – kandydat przystępuje do rozmowy kwalifikacyjnej – negatywna ocena rozmowy kwalifikacyjnej eliminuje kandydata z dalszego postępowania rekrutacyjnego.

2.  Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydat powinien wykazać się:

1) wiedzą z zakresu ekonomii;

2) znajomością bieżących problemów gospodarczych;

3) umiejętnością zaproponowania sposobu rozwiązania wskazanego problemu.

Kandydaci zostaną poinformowani o dokładnej godzinie rozmowy kwalifikacyjnej za pośrednictwem Wirtualnego Dziekanatu na indywidualnym koncie kandydata.

Listę rankingową kandydatów na studia drugiego stopnia tworzy się na podstawie średniej arytmetycznej ocen uzyskanych w trakcie studiów.

W przypadku kandydatów, którzy przystąpili do egzaminu bierze się po uwagę:  średnią arytmetyczną ocen uzyskanych w trakcie studiów pierwszego stopnia lub jednolitych magisterskich (pierwsza ocena cząstkowa) oraz oceny uzyskanej w trakcie rozmowy kwalifikacyjnej (druga ocena cząstkowa).

Ekonomika i finanse przedsiębiorstw

25 lipca 2025 roku godz. 10.00

Miejsce rozmowy kwalifikacyjnej

Wydział Nauk Ekonomicznych /Al. Wolności 38, 33–300 Nowy Sącz/
sala 1.04

 

 

Krok 1

 

  1. Załóż i aktywuj konto

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja

 

Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.

  1. Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie

  1. Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
  1. Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!

Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.

Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:

Wydział Nauk Ekonomicznych

 

Al. Wolności 38

33-300 Nowy Sącz

 

Tel. 18 443 52 02

wew. 604

  

Krok 2

 

Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):

  1. formularz rekrutacyjny, wydrukowany po dokonaniu elektronicznej rejestracji – dostępny w systemie w zakładce: „Wydruki rekrutacyjne (wygenerowany zostanie po załączeniu dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich);
  2. kopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz oryginał lub odpis do wglądu;
  3. zaświadczenie o średniej arytmetycznej ocen uzyskanych w trakcie studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, wydane przez uczelnię, która nadała tytuł zawodowy lub w przypadku braku możliwości jego przedłożenia, oświadczenie o ww. średniej uwzględnionej w suplemencie lub wyliczonej na podstawie indeksu. W przypadku złożenia oświadczenia, w trakcie składania dokumentów, suplement lub indeks należy przedłożyć Komisji – do wglądu.

W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.

SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!

 

Krok 3

Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów.

 

Krok 4

Zostałeś zakwalifikowany do wpisu na listę studentów?

Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej. Harmonogram rekrutacji/Harmonogram prac Komisji Rekrutacyjnej).

Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.

 

Krok 5

Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów.

PRZEJDŹ DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI NA STUDIA