Krok 1

 

  1. Załóż i aktywuj konto

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja

 

Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.

  1. Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie

  1. Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
  1. Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!

Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.

Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:

Wydział Nauk Ekonomicznych

 

Al. Wolności 38

33-300 Nowy Sącz

 

Tel. 18 443 52 02

wew. 604

  

Krok 2

 

Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):

  1. formularz rekrutacyjny, wydrukowany po dokonaniu elektronicznej rejestracji – dostępny w systemie w zakładce: „Wydruki rekrutacyjne (wygenerowany zostanie po załączeniu dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich);
  2. kopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz oryginał lub odpis do wglądu;
  3. zaświadczenie o średniej arytmetycznej ocen uzyskanych w trakcie studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, wydane przez uczelnię, która nadała tytuł zawodowy lub w przypadku braku możliwości jego przedłożenia, oświadczenie o ww. średniej uwzględnionej w suplemencie lub wyliczonej na podstawie indeksu. W przypadku złożenia oświadczenia, w trakcie składania dokumentów, suplement lub indeks należy przedłożyć Komisji – do wglądu.

W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.

SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!

 

Krok 3

Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów.

 

Krok 4

Zostałeś zakwalifikowany do wpisu na listę studentów?

Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej. Harmonogram rekrutacji/Harmonogram prac Komisji Rekrutacyjnej).

Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.

 

Krok 5

Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów.

PRZEJDŹ DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI NA STUDIA