Krok 1
- Załóż i aktywuj konto
https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja
Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.
- Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:
https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie
- Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
- Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!
Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.
Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:
Wydział Nauk Ekonomicznych
Al. Wolności 38
33-300 Nowy Sącz
Tel. 18 443 52 02
wew. 604
Krok 2
Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):
- formularz rekrutacyjny, wydrukowany po dokonaniu elektronicznej rejestracji – dostępny w systemie w zakładce: „Wydruki rekrutacyjne (wygenerowany zostanie po załączeniu dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich);
- kopię dyplomu ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz oryginał lub odpis do wglądu;
- zaświadczenie o średniej arytmetycznej ocen uzyskanych w trakcie studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich, wydane przez uczelnię, która nadała tytuł zawodowy lub w przypadku braku możliwości jego przedłożenia, oświadczenie o ww. średniej uwzględnionej w suplemencie lub wyliczonej na podstawie indeksu. W przypadku złożenia oświadczenia, w trakcie składania dokumentów, suplement lub indeks należy przedłożyć Komisji – do wglądu.
W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.
SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!
Krok 3
Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów.
Krok 4
Zostałeś zakwalifikowany do wpisu na listę studentów?
Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej. Harmonogram rekrutacji/Harmonogram prac Komisji Rekrutacyjnej).
Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.
Krok 5
Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów.