Dyscyplina naukowa: Nauki o zarządzaniu i jakości

img 6949

Mail

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Identyfikator ORCID

 

Wykształcenie kierunkowe 

Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie

Wydział Finansów

Tytuł: doktor nauk ekonomicznych w zakresie ekonomii

Zainteresowania naukowe

Zainteresowania koncentrują się wokół zagadnień związanych z funkcjonowaniem sektora ochrony zdrowia, zarządzaniem i marketingiem, w tym również jego integralnej części – przedsiębiorstw uzdrowiskowych 

Dorobek publikacyjny i badawczy (wybrane - max 10)

1. Czynniki konkurencyjności przedsiębiorstw uzdrowiskowych, (W:) Rola uzdrowisk i przedsiębiorstw uzdrowiskowych w turystyce i w lecznictwie uzdrowiskowym, red. A.R. Szromek, PROKSENIA, Kraków 2014.
2. Czynniki konkurencyjności zakładów opieki zdrowotnej w percepcji odbiorców usług lecznictwa uzdrowiskowego, (W:) Wielowymiarowe aspekty doskonalenia podmiotów leczniczych, Politechnika Gdańska, Gdańsk 2014.
3. Monografia, Konkurencyjność przedsiębiorstw uzdrowiskowych, PWSZ, Nowy Sącz 2015.
4. Zarządzanie karierą zawodową – wybrane zagadnienia, (W:) Zarządzanie kapitałem ludzkim. Wybrane zagadnienia w teorii i praktyce, red. I. Gawron, T. Myjak, PWSZ Nowy Sącz 2019.
5. Satysfakcja pacjenta w wybranych aspektach oceny jakości usług medycznych, (W:) Studia Ekonomiczne. Gospodarka-Społeczeństwo-Środowisko, PWSZ Nowy Sącz 2019.
6. Wybrane modele doskonałości jako przykład kształtowania jakości w placówkach medycznych, (W:) Studia Ekonomiczne. Gospodarka-Społeczeństwo-Środowisko, PWSZ Nowy Sącz 2020.
7. Zarządzanie jakością usług w jednostkach sektora ochrony zdrowia w dobie pandemii – w opinii klientów – główne problemy, rekomendacje, PWSZ Nowy Sącz 2022 

Pełnione funkcje oraz przynależność do organizacji naukowych i społecznych

Członek Senatu ANS w Nowym Sączu
Członek Senackiej Komisji ds. Kształcenia
Prodziekan Wydziału Nauk Ekonomicznych
Członek Rady Wydziału
Opiekun naukowy koła naukowego „Marketer”

Prowadzone przedmioty

Podstawy marketingu
Kierowanie zespołem
Kształtowanie kluczowych kompetencji menadżera
Zarządzanie karierą zawodową
Zarządzanie zasobami ludzkimi

Zainteresowania "pozanaukowe"

Muzyka
Podróże