Krok 1

  1. Załóż i aktywuj konto

    https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja

    Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.

  2. Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:

    https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie

  3. Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
  4. Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!

Jeżeli napotkasz problemy z rekrutacją Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.

Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:

Wydział Nauk Inżynieryjnych

Zamenhofa 1 A

33–300 Nowy Sącz

Tel. 18 54729 08

wew. 422, 425

Krok 2

 Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):

  1. w pierwszej kolejności zamieść świadectwo dojrzałości – system nie umożliwi wydrukowania formularza rekrutacyjnego jeżeli świadectwo dojrzałości nie zostanie wcześniej w nim zamieszczone,
  2. wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne") można wydrukować, podpisać i zamieścić w systemie dopiero po wcześniejszym wgraniu do systemu świadectwa dojrzałości i zaznaczeniu przycisku: „zakończ”,
  3. pozostałe, wymagane dla danego kierunku dokumenty (szczegółowy wykaz – patrz zakładka: Rekrutacja/Wymagane dokumenty),
  4. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne” – druk generowany automatycznie w systemie elektronicznej rejestracji – w przypadku rejestracji na więcej niż jeden kierunek studiów opłatę rekrutacyjną należy uiścić za każdy kierunek oddzielnie (patrz zakładka: Rekrutacja/Opłata rekrutacyjna).

W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.

SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!

Krok 3

Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów

Krok 4

Zostałeś zakwalifikowany do wpisu na listę studentów?

Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej. Harmonogram rekrutacji/Harmonogram prac Komisji Rekrutacyjnej).

Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.

Krok 5

Pamiętaj by koniecznie osobiście potwierdzić podjęcie studiów

PRZEJDŹ DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI NA STUDIA