Krok 1

  1. Załóż i aktywuj konto

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja

Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.

  1. Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie

  1. Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
  1. Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!

Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.

Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:

Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie

 ul. Kościuszki 2

33–300 Nowy Sącz

Tel. 18 547 11 04  wew. 757

 

Krok 2

 Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):

  1. w pierwszej kolejności zamieść świadectwo dojrzałości – system nie umożliwi wydrukowania formularza rekrutacyjnego jeżeli świadectwo dojrzałości nie zostanie wcześniej w nim zamieszczone,
  2. wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne") można wydrukować, podpisać i zamieścić w systemie dopiero po wcześniejszym wgraniu do systemu świadectwa dojrzałości i zaznaczeniu przycisku: „zakończ”,
  3. pozostałe, wymagane dla danego kierunku dokumenty (szczegółowy wykaz – patrz zakładka: Rekrutacja/Wymagane dokumenty),
  4. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne” – druk generowany automatycznie w systemie elektronicznej rejestracji – w przypadku rejestracji na więcej niż jeden kierunek studiów opłatę rekrutacyjną należy uiścić za każdy kierunek oddzielnie (patrz zakładka: Rekrutacja/Opłata rekrutacyjna).

W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.

SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!

Krok 3

Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia i przystąpiłeś do dodatkowego postępowania kwalifikacyjnego wymaganego dla kandydatów na studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie tj. egzaminy wstępne (egzamin wstępny z pływania w dniu 25 lipca 2025 r.)  – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów.

Krok 4

Zostałeś zakwalifikowany w dniu 28 lipca 2025 r. do wpisu na listę studentów? Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej w terminie 28–31 lipca 2025 r.

Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.

Krok 5

Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów u Komisji Rekrutacyjnej ponieważ przyjęcie na studia następuje w drodze wpisu na listę studentów.

PRZEJDŹ DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI NA STUDIA