Krok 1
- Załóż i aktywuj konto
https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja
Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.
- Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:
https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie
- Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
- Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!
Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.
Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:
Wydział Nauk o Kulturze Fizycznej i Bezpieczeństwie
ul. Kościuszki 2
33–300 Nowy Sącz
Tel. 18 547 11 04 wew. 757
Krok 2
Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):
- w pierwszej kolejności zamieść świadectwo dojrzałości – system nie umożliwi wydrukowania formularza rekrutacyjnego jeżeli świadectwo dojrzałości nie zostanie wcześniej w nim zamieszczone,
- wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne") można wydrukować, podpisać i zamieścić w systemie dopiero po wcześniejszym wgraniu do systemu świadectwa dojrzałości i zaznaczeniu przycisku: „zakończ”,
- pozostałe, wymagane dla danego kierunku dokumenty (szczegółowy wykaz – patrz zakładka: Rekrutacja/Wymagane dokumenty),
- potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne” – druk generowany automatycznie w systemie elektronicznej rejestracji – w przypadku rejestracji na więcej niż jeden kierunek studiów opłatę rekrutacyjną należy uiścić za każdy kierunek oddzielnie (patrz zakładka: Rekrutacja/Opłata rekrutacyjna).
W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.
SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!
Krok 3
Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia i przystąpiłeś do dodatkowego postępowania kwalifikacyjnego wymaganego dla kandydatów na studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie tj. egzaminy wstępne (egzamin wstępny z pływania w dniu 25 lipca 2025 r.) – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów.
Krok 4
Zostałeś zakwalifikowany w dniu 28 lipca 2025 r. do wpisu na listę studentów? Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej w terminie 28–31 lipca 2025 r.
Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.
Krok 5
Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów u Komisji Rekrutacyjnej ponieważ przyjęcie na studia następuje w drodze wpisu na listę studentów.