Krok po kroku
Krok 1
- Załóż i aktywuj konto
https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja
Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.
- Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:
https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie
- Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
- Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!
Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.
Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:
Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu
ul. Kościuszki 2 (budynek G)
33–300 Nowy Sącz
nr. tel.:
18 5475660 wew. 705, 706
601094095
adres mailowy:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Krok 2
Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):
- w pierwszej kolejności zamieść świadectwo dojrzałości – system nie umożliwi wydrukowanie formularza rekrutacyjnego jeżeli świadectwo dojrzałości nie zostanie wcześniej w nim zamieszczone,
- wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne") można wydrukować, podpisać i zamieścić w systemie dopiero po wcześniejszym wgraniu do systemu świadectwa dojrzałości i zaznaczeniu przycisku: „zakończ”,
- pozostałe, wymagane dla danego kierunku dokumenty (szczegółowy wykaz – patrz zakładka: Rekrutacja/Wymagane dokumenty),
- potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne” – druk generowany automatycznie w systemie elektronicznej rejestracji – w przypadku rejestracji na więcej niż jeden kierunek studiów opłatę rekrutacyjną należy uiścić za każdy kierunek oddzielnie (patrz zakładka: Rekrutacja/Opłata rekrutacyjna).
W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.
SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!
Krok 3
Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów
Krok 4
Zostałeś zakwalifikowany do wpisu na listę studentów?
Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej. Harmonogram rekrutacji/Harmonogram prac Komisji Rekrutacyjnej).
Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.
Krok 5
Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów.