Krok po kroku

Krok 1

  1. Załóż i aktywuj konto

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Rejestracja

Pamiętaj, aby podać adres mailowy, którego naprawdę używasz. Po założeniu konta, otrzymasz link aktywacyjny.

  1. Masz już login i hasło? Zaloguj się do systemu:

https://wd.ans-ns.edu.pl/Rekrutacja/Logowanie

  1. Wypełnij formularz osobowy – sprawdź czy dane osobowe nie zawierają błędów- po zatwierdzeniu formularza nie możesz dokonać zmian.
  1. Wgraj swoje aktualne zdjęcie. Pamiętaj, że Twój aktualny wizerunek będzie umieszczony na legitymacji studenckiej!!!

Nie martw się, jeżeli napotkasz problemy Komisja Rekrutacyjna chętnie Ci pomoże.

Kontakt do Komisji Rekrutacyjnej:

Wydział Lekarski i Nauk o Zdrowiu

ul. Kościuszki 2 (budynek G)

33–300 Nowy Sącz

 

nr. tel.:

18 5475660 wew. 705, 706

601094095

adres mailowy:

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Krok 2

 Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan, zdjęcie, dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony – zapis pliku w pdf):

  1. w pierwszej kolejności zamieść świadectwo dojrzałościsystem nie umożliwi wydrukowanie formularza rekrutacyjnego jeżeli świadectwo dojrzałości nie zostanie wcześniej w nim zamieszczone,
  2. wydrukowany i podpisany formularz rekrutacyjny (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne") można wydrukować, podpisać i zamieścić w systemie dopiero po wcześniejszym wgraniu do systemu świadectwa dojrzałości i zaznaczeniu przycisku: „zakończ”,
  3. pozostałe, wymagane dla danego kierunku dokumenty (szczegółowy wykaz – patrz zakładka: Rekrutacja/Wymagane dokumenty),
  4. potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (do pobrania z zakładki: „Wydruki rekrutacyjne” – druk generowany automatycznie w systemie elektronicznej rejestracji – w przypadku rejestracji na więcej niż jeden kierunek studiów opłatę rekrutacyjną należy uiścić za każdy kierunek oddzielnie (patrz zakładka: Rekrutacja/Opłata rekrutacyjna).

W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.

SPRAWDZAJ POCZTĘ!!! – KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!

Krok 3

Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów

Krok 4

Zostałeś zakwalifikowany do wpisu na listę studentów?

Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej. Harmonogram rekrutacji/Harmonogram prac Komisji Rekrutacyjnej).

Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo. Wzór pełnomocnictwa znajdziesz w zakładce: Rekrutacja/Druki do pobrania.

Krok 5

Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów.

PRZEJDŹ DO ELEKTRONICZNEJ REJESTRACJI NA STUDIA