1200x300.v2 px ans aplikuj

 

Zapraszamy do udziału w rekrutacji na studia drugiego stopnia rozpoczynające się w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 - wystarczy przejść kilka etapów by zostać studentem Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Sączu

 

 KROK 1

Drogi Kandydacie, jeżeli znalazłeś w naszej ofercie interesujący Cię kierunek studiów (patrz zakładka: "Informacje ogólne") i zdecydowałeś się na studia w ANS w Nowym Sączu zarejestruj się na stronie internetowej Uczelni - elektroniczna rejestracja kandydatów na studia rusza 15 stycznia 2025 r.

Kandydaci na studia stacjonarne i niestacjonarne dokonują rejestracji na stronie internetowej wypełniając kwestionariusz.

Uwaga!!! Pamiętaj o wpisaniu poprawnego adresu e-mail, ponieważ drogą e-mailową otrzymasz nazwę użytkownika i hasło - w przypadku problemów prosimy o kontakt z Działem Spraw Studenckich i Kształcenia, tel.: 18 443 45 45 , wew. 107

Czytaj uważnie wszystkie komunikaty i postępuj zgodnie z instrukcją, wprowadź swoje dane osobowe, załącz fotografię odzwierciedlającą Twój aktualny wizerunek w wersji cyfrowej zgodną z wymogami, wprowadź informację dotyczącą: ukończonej szkoły średniej (nazwa szkoły, numer, data, miejsce wydania świadectwa ukończenia szkoły), wybierz kierunek studiów. Sprawdź czy wprowadzone dane osobowe nie zawierają błędów - po zatwierdzeniu formularza nie będzie możliwe dokonanie zmian.

W przypadku wystąpienia problemów podczas procesu rejestracji lub pytań – skontaktuj się z Dziekanatem Wydziału, w którym prowadzony jest wybrany przez Ciebie kierunek studiów lub Działem Spraw Studenckich i Kształcenia (tel. 18 443 45 45, wew. 107) – uzyskasz pełne informacje i pomoc.

Pamiętaj!!! Kandydat jest odpowiedzialny za prawidłowość wypełnionych danych.

KROK 2

Aby pomyślnie przejść proces elektronicznej rejestracji należy zamieścić w systemie "Wirtualny Dziekanat" komplet wymaganych dokumentów w formie elektronicznej (skan lub zdjęcie; dopuszczalne formaty: jpg, jpeg, w przypadku dokumentów zawierających więcej niż dwie strony - zapis pliku w pdf) w następujący sposób:

1) w pierwszej kolejności zamieść:

- dyplom ukończenia studiów pierwszego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich

(wydrukowanie formularza rekrutacyjnego nie będzie możliwe jeżeli dyplom ukończenia studiów nie zostanie wcześniej zamieszczony w systemie - po załączeniu dyplomu wróć do zakładki „Krok 2: Moje kierunki”),

- kliknij znajdujący się na stronie przycisk „„Zakończenie I etapu rekrutacji”, a następnie kliknij zielony przycisk o tej samej nazwie,

2) pobierz, wydrukuj i podpisz formularz rekrutacyjny (do pobrania z zakładki: "Wydruki rekrutacyjne") a następnie "wgraj" go do systemu,

3) załącz potwierdzenie dokonania opłaty rekrutacyjnej (do pobrania z zakładki: "Wydruki rekrutacyjne" - druk generowany automatycznie w systemie elektronicznej rejestracji - w przypadku rejestracji na więcej niż jeden kierunek studiów opłatę rekrutacyjną należy uiścić za każdy kierunek oddzielnie (patrz zakładka: Rekrutacja/Opłata rekrutacyjna),

4) załącz pozostałe, wymagane dla danego kierunku dokumenty (szczegółowy wykaz – patrz zakładka: Rekrutacja/Wymagane dokumenty).

Uwaga! W systemie rekrutacyjnym należy zamieścić komplet dokumentów w pełnej wersji.

SPRAWDZAJ POCZTĘ E-MAIL!!! - KOMISJA REKRUTACYJNA BĘDZIE SIĘ Z TOBĄ KONTAKTOWAĆ!!!

KROK 3

Przeszedłeś pomyślnie elektroniczną rejestrację na studia i przystąpiłeś do dodatkowego postępowania kwalifikacyjnego wymaganego dla kandydatów na studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie tj. egzaminy wstępne (patrz: § 4 Uchwały Nr 23/2023 Senatu ANS w Nowym Sączu oraz dla kandydatów na studia drugiego stopnia tj. rozmowę kwalifikacyjną (patrz: § 7 Uchwały Nr 23/2023) – patrz zakładka: Egzaminy wstępne/rozmowa kwalifikacyjna – bądź cierpliwy i czekaj na ogłoszenie, na stronie internetowej Uczelni, listy osób zakwalifikowanych do wpisu na listę studentów.

KROK 4

Zostałeś zakwalifikowany w dniu 11 lutego 2025 r. do wpisu na listę studentów?

Przygotuj komplet wymaganych dokumentów (oryginały dokumentów zamieszczonych w systemie) i dostarcz je Komisji Rekrutacyjnej w terminie 11 - 12 lutego 2025 r.

Jeśli nie możesz osobiście dostarczyć dokumentów do Komisji Rekrutacyjnej może to zrobić wybrana przez Ciebie osoba posiadająca Twoje pełnomocnictwo (druk dostępny w "Drukach do pobrania").

KROK 5

Pamiętaj by koniecznie potwierdzić podjęcie studiów u Komisji Rekrutacyjnej ponieważ przyjęcie na studia następuje w drodze wpisu na listę studentów.